tisdag 14 december 2010

Ändringar i bloggen!

Jag och santorinis VILD HUND :)))



Nu var man i jeppis! 
önskar faktist att jag inte behöver åka tillbaka till vasa.. 

Igentligen hade jag inte så mycket att säga, men som ni säkert ser har jag ändrat här på bloggen igen.

Nere på alla inlägg se ni LIKE & DISLIKE! 

Eftersom dagligen är de flera som kollar igenom min blogg men kommenterar inget har jag en lösning åt er! nu har jag lagt till like & disike och hoppas ni skulle ha så mycket ork att åtminståne kunna trycka på nåndera :) så jag fick reda på vd ni tycker igentligen! :D



OCH  som ni ser här till vänster att jag har fiskar  :DDD
( NI kan mata dem också! tryck bara på deras akvarium eller på fiskarna så se ni att de kmr vita små prickar = mat ^^ )

1 kommentar:

  1. ja fick ju som int ens ett tack för att ja hjälpt dejj.. :) gulligt :D

    SvaraRadera