tisdag 23 oktober 2012

Uppdate


Alltså min dator har varit riktigt konstig nu på sista tiden, alltså den har läggat massor och nätet blivit slö och en hel massa annat, så har fightasts med det nu.. Dock har de nu blivit bättre igen så tänkte slänga in en liten uppdate hit då!

Höst depprission 
hatarhatarhatar hösten. Så ruskigt, tråkigt, kallt och mörkt där ute. Enda bra med hösten är det att jag fyller ja och förståss Halloween! men sen, nada is good. Speciellt ensamt är det under hösten också, hade varit så skönt med en kille att kramas och gosas med! Nå tur e väll att "im working on it" Börjar med att skaffa 2 kattungar nästa hälg! Sen kanske jag klara mig bra med dem only? haha neenå.


Saknade vänner
Jaa, saknar mina vänner SÅ mycket nujust, vi rings ibland och talas, men de är inte lika som att träffas över en kopp te eller kaffe. Eftersom jag känner att jag är "in a dark place right now" skulle jag mer än gärna vilja träffa mina vänner och diskutera om allt. Just i sånahär tillfällen börjar man fatta hur viktigt det igentligen är med en bästa vän[er] Gud ni är guldvärlda mina brudar! Älskar er.






Tatuering's feber
Börjar känna av tatuerings feber igen! eller har ju haft så en tid men det är nu jag vill känna dendär sköna smärtan av tatuerings nålen! Det är dags snart igen! Jo jag skulle ju tatuera mig här i förra veckan..? Men så var jag i jeppis bara i några timmar så hann inte. Har en god vän som ritat en tatuering för mig som jag så gärna vill se NU. Så jag ska se om jag sätter den eller minnes tatueringen för Muffa först.. eller båda på samma gång! måste se..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar