onsdag 3 oktober 2012

She is a walking disaster


Så ni undrar säkert nu
men vadå? vad har hon lyckats med nudå? ooj neej inte igen Emilia!!!

Jo jag lyckades igen, som vanligt.
Kvällen började helt suveränt satte hemma och gjorde mig klar och drack lite cider. Gick till stan, stod vi Ollis kön i typ 10 minuter och då kom Melina & Johanna dit, köade ganska länge, svärde massor då vi inte kom nån vart då det var jävla massa folk där. Nojaa lyckligt kom vi in, skrattade lite med portsarn då vi skulle ha 3 jackor i en och betala bara för den ena.. de gick inte.

Nojaa vi JAG började med 2 shottar (blev bjuden på dem) sen dansade vi och hade det as roligt.
Senare på kvällen träffade jag en vän och snackade en hel massa med honom tills det blev stängnings dags.

Vi gick och hämtade våra jackor och jag bad honom hålla i min väska så länge som jag satte på mig jackan.
När jag fick på den tog jag min väska och satte den på axeln. Vi gick till vårrulla ståndet och skulle precis beställa då jag ser att jag inte har väskan med mig, så vi gick tillbaka till Ollis för att se ifall jag glömt den där, men nej där fanns ingen väska. Vi gick dit flera gånger o se ifall den skulle ha blivit upphittad men nej.

Fan va jag svärde, huhhu! när jag blir arg och irriterad har jag så liten ordval att de kommer bara svär ord!! GRRR
Ringde till mamma och berättade vad som hade hänt så hon hoppade i bilen och kom körandes till Vasa 4 på natten! Tur att jag hade sällskap hela den tiden jag väntade på mamma. annars hade det nog stått på tidningen idag om en tjej som hade hoppat ner från från Brändö broet och drunknat.

Varför det är så stor halo med väskan min är för att där fanns:
-Mitt pass (För de första är de as ful, vem vill ha den? ingen liknar mej heller så de blir till ingen användning)
- bankkortet (MY MONEY)
- hemnycklar ( slipper fan int hem)
 + lepomada!! (its my drug, kan int va utan de!)

So mamma kom till Vasa runt 6 tiden och låste upp dörren åt mig, hann sova i 2 timmar tills det var dags att vakna och dra till polisen. Nojaa ett nytt pass är påväg men kommer med rena turen redan på fredag, men troligen kommer den i början av nästa vecka.. JAG BEHÖVER DET TILL DENNA HÄLG!!! vittuuu o int har ja nå mopokort eller nått annat ID.. vittu ja vill bara D.Ö.


1 kommentar:

  1. Va sköööönt att allt är bra nu. You know that you can always turn to me if you have any concerns or problems, you know that <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera