måndag 29 oktober 2012

Hälgen

Hälgen.. 
Fredag drog jag till jeppis för att fira Sandra som äntligen fyllde 18. Nu är alla tjejjor 18 och inget kan stoppa oss! Lördag satte jag och Valon hos Hannahs till sena kväll när vi mittiallt fick för oss att åka till Vasa. Valon drog hem och jag o Hannah måsta putta bilen till närmaste bensinstation, vi kom några hundra meter till vi tänkte att helvete heller vi orkar putta mera! Vi ringer någon om de kan komma och hjälpa eller något... wellwell vi fick hjälp och var snart påväg till Vasa.
På söndag chillade jag bara.
Idag var jag i skolan en stund. 

Och btw är jag förkyls IGEN grrr ja kommer aldrig få bort denna flunnsa förkylning sjuk juttu -_-'


Idag i skolan

På fredag före jag åkte hem till jeppis

Behöve liten egen tid med sötisen, tog lite bilder och beundrade hähää

Fredagen i melojden i jeppis

Lördag morgon busade jag med Aaron


Hahah gullungen alltså! 



Hos hannahs på lördag kväll. Såhär sociala är vi då..
Alla satte med sina telefoner och pratade lite sams imellan, annars inget vettigt haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar