onsdag 31 oktober 2012

Searching


Eftersom jag inte alls trivs här i denna lägenhet söker jag ett nytt.
Men jag tycker det är as svårt att hitta ett nytt? Har försökt kolla på alla dessa vuorkakoti, jokakoti osv osv, men jag tycker inte jag hittar något alls..

Inte ens på findit finns några, eller jo de finns massa lägenherter, men eftersom jag bor ensam och betar själv hyran så kan jag inte börja betala en 600 uppåt, de är allt för mycket för lilla ensamma jag haha!

Så jag tänkte ta och fråga er, har ni eller vet ni om nån stor 1a eller en 2a i centrum av Vasa? meddela mig gärna på min email som står där till höger --->

Det skulle vara till så mycket hjälp! 

2 kommentarer:

  1. Lägg in en annons i läsarbörsen i Vasabladet :)

    SvaraRadera
  2. Oj det har jag inte alls tänkt opå! tack!! :)

    SvaraRadera