måndag 29 oktober 2012

- Satan is waiting for you, Have a nice afterlife -



En till video på Aaron, som jag länkat tidigare men som aldrig kom upp..? dafuq



Nu har jag beställt lite smått trevligt till halloween! muahaa fan va nice detta kommer bli alltså!
Får bara hoppas att det kommer i tid..

Tidigare idag trodde jag för ögonblicket att mitt liv skulle förändras totalt, tyvärr så blev det inte.

Sen måste jag också påminna er att jag är über bra på att la mat! haha seriöst! jag är! nu sitter jag och äter dagens mat bara för att det är gott, inte för att jag skulle vara hungrig eller så!

Hmm what els.. tjaa, jag är fittit snoro (!!) ännu efter knarkning av burana, treo & halspastiller.
Det är ju sjukt hur mycket snor det rumms i näsan..? äckligt ja! men seriöst? vart 10 minut får jag snyta mej och jag fattar inte vart allat snor kommer ifrån!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar