tisdag 9 oktober 2012

Life is a party

Hej nu är jag här igen.
Har festat loss ihälg so i need some recovery now. tills nästa hälg då vill säga.
Jag älskar min telefon men är ganska orolig över den då  ja inte har nå skal på den ennuu.. Stackaren är i kriszonen (??) even thought så sitter jag som bäst och se på nätet hurodana skal de har, och har nog hittat en massa gosiga jag skulle kunna beställa!

Så de som int följer mej på Instagram kan ju börja göra det.
Sök på, bblondiiii 





Fredagen spenderades med dessa underbara ovanför. Hade de as kul och hade en väldigt intressanta diskussioner..




Lördag hade jag fest som jag firade med de allra närmaste. Dessa bilder blev tagna mycket tidigt på kvällen och ni kan bara tänka er hur full jag redan var.. x)




Krabbis söndag spenderade med underbara Aaron, mamma och Joonas!

 Trodde aldrig jag skulle orka mej ut på 2€ ti Fone, men de gjorde jag iaf, hade de ur roligt med söta Jeanette!


Sen dessa killer heels fick jag av Tom! aaw han hade ordnat allt med mamma så  han skickade över pengar till mamma så mamma skulle köpa dessa skor till mig på födelsedagen! Och han valde den!! jag blev så överaskad hur über snygga de är! Inte alla ex/ killar överlag som skulle gör detdär! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar