fredag 30 september 2011

Torsdagen den 29.9 2011

Hejsan!
Har kommit fram till att det är helt onödigt att skirva mycket, eftersom de flesta vill se på bilder bara!  Så från och med nu ska jag börja skriva lite mindre än jag gjort förr. Fösrståss blir det mera somtimes.
Idag har jag kollat en hel del på bilar! Det börjar ju bli dags snart för körkortet! eller nojaa ett år, det går fort!


Har ni läst om Ricinolja? Finns vid apoteket.
De sägs att den "förlänger, Gör det tjockar & Förstärker håret"!
Ska ta och beställa detta och se om det verkligen fungerar, eftersom mitt hår är ganska tunt, och de känns som om mitt hår inte växer alls?! haha på utväxten synns det, men inte i längden, wired..
Noja som sakt de är väll värt ett försök! Eftersom det är billigt också! mellan 4-8€
Det pinsamma med detta är att det är laxeringsmedel alltså tarmrensar-olja..och man måste från efter den vad kassan. Ifall du inte beställer den från nätet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar