onsdag 7 september 2011

Onsdagens funderingar..


Haloj :)

-Dagen började kvart i nio. Efter maten for vi till biblioteket och kollade, o fyfan va man blev trött efteråt! Efter besöket hade vi en timme till och den timmen var alla i klassen helt döda, ingen orkade tänka! Tur att våran klassföreståndare är snäll o såg hur plågsamt de var för oss, så hon lät oss far tidigare hem!

- Efter skolan for jag på datan, skypade lite med ***! efter det smättade jag på "Desperate housewifes!
  För en stund sen fick jag glada nyheter av en kär vän! hon och några andra är på väg hit idag :') 

Annars har jag nog inte mera att säga.. 
Eller jo visst, Jag har en massa bilder som jag skulle måsta få in på datan, men får inte in dem förrän imårgon kväll! så nu vet ni när bildbomb kommer! :) Passa på att kolla igenom dem imårgon kväll!

DAGENS LÅTAR:
(TRYCK PÅ LÄNKEN)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar