måndag 19 september 2011

Måndag en trögdag!

Tjena!

Flunssa på gång huh? jeeu, enda sen skolan börja haar jag haft små små fel hela tiden, feber,snuva,hosta.. Nu har jag sjuk hals som attans! har haft det en vecka redan men de har nog inte blivit bättre, ALLS. tycker den blivit sämre..
Det hatar jag med hösten, då man e sjuk hela tiden! not funny..

Har inte jort något speciellt idag.. skolan, var me rebecka en tid efter så längen hon väntade på bussen.. annars bara suttit här på internatet och degat..


Har några bilder på paddan (Ipad) som jag gärna skulle vija visa här, men det går inte att ladda upp dem wtf?!


-Såhär som på bilden känner jag mej, TRÖTT
Anledningen varför jag satte upp denne bild är för att jag har rese feber! skule såå vilja fara utomlands, bara med vänner.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar