torsdag 15 september 2011

TIPS & HEMLISAR

Heisan!

 ursäkta mig för en seen bloggning..
Som sagt hade jag anatomi tent idag, vilket gick superbra tror jag! Jag är så himla glad att ha de undangjort! värkligen jobbit att läsa på latinska ord..

 Hur som hällst, dagen har gått ganska snabbt, men endå långsamt! fråga mej inte varför, men så känndes det! 
Efter skolan har jag snackat lite med ****** och tagit en gubbviilo!

Kollade just färdigt senaste episoden av "The lying game" älskar värkligen seriet!
Såhär på tal om kan jag tipsa er om en heldel!

-Men först har jag en glad nyhet! eller ska vi säga såhär, det är en hemlighet ENNU! men i vissa inlägg från och med idag innehåller nått som hör ihop med min lilla hemlis, det betyder att läsa nog och tänka efter! ;)

Sjukt bra serier som jag kollar på: 

Alla dessa serier här under kan ni titta på HÄR !

- 90210
-The lying game
- Desperate house wifes
- Pretty little liars
- Ghost whispers
- True blood
- Vampire diaries
- Supernatural

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar