måndag 26 september 2011

Det närmar sig!


Heey you!

Okay idag vaknade jag halv 7, for till skolan lite före 8 så jag skulle hinna föra in ett arbetintyg. Tycket det var lite väl tomt i skolan 8.15 när jag skulle börja, så jag gick till läse ordningen och kollade när jag började jamen hejjoho ja börjar 9.15 ist! jaahas, men jag gick tillbaka till internatet och kollade ett avsnitt av Awkward och gick tillbaka till skolan.

När alla steg in i klassen kom lärarn vår på att " oj men vi börjar ju 10 idag"?! nojaa vitsi ja blev fitti då, helt i onödan vari upp så tidit! nooh..

Efter skolan for jag till Abc med Sandra,Netti & Rebecka.
När jag kommit hem därifrån skypade jag lite med ****** 
Tog en powernapp, kollade The Notebook (ones again) och här är jag igen :)


Kn inte venta längre med hemligheten! så här är eran sista ledtråd!
(19 dagar kvar!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar