fredag 23 september 2011

Hangover

Hejsan!
Denna bilde valde jag för att.. det är en
 festas bild..

Igår var det ju Vasa By Night. Var i stan o rundade på lite, åkte i limusin, försökte mej in på pubbar och slapp in på ett par stycken! haha kom hem till internatet en 3 tiden, o måsta stig upp 7.. guud vad jag var trött, orkade inte stiga upp, låg där bara o tänkte att " fyfan fyllas + skola = ei hyvä.."
 nooh de tog en god stund innan jag kom upp, klädde på mig mjukisar + huppari, tvättade gårdagens smink och for till skolan. När jag väl kom till skolan insåg jag, haha hälften hade mjukisar idag :D
Skoldagen ända till 11 var jobbit, trött och huvudvärk, jätte slö osv.. men efter att jag fått i mig mat blev de bra again :)

Skulle hem idag med bussen, men när det var en kvart kvar tills bussen skulle fara från gamla vasa, räknade jag ihop mina lösa pengar, OCH 40 cent FATTADES! ja söökte allstans och hittade inte! nojaa vittu ja stannar här dådå!

Nån som är påväg från Vasa till Jeppis? har ni en extra plats åt mig? isf kan ni kontacta mig på facebook, inte telefon då den int funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar