onsdag 27 oktober 2010

SJUK = HEM (en liten påminnelse till min pojkvän om hur mycket han betyder för mig)

Älskling <3




just precis, jag ska hem imårgon : ) vart just till hälsocentralen för att ta angina test + få sjuk intyg som betyder ledigt hela veckan. 


Idag har jag inte jort någåt speciellt, bara suttit inne o kolla filmer.. har inte eens kuna äät då min hals är så sjuk
 -.-' 
Eftersom jag inte jort ett piss idag har jag fundera på allt runt omkring, och kom fram till att jag har världens undebaraste pojkvän! Mitt har liv har inte varit den lättaste, som liten fick jag allt jag pekade på (vilcket inte var så smart, eftersom jag idag är en tjej som vill ha allting, och får jag inte det är jag värkligen jätte arg..)
i skolan har jag alltid hadd de svårar än andra..Och nu när jag skulle välja vilcken utbildning jag ska ha, hade jag ångest över om jag skulle ta gymnasiet eller inte. jag bestämde mej iaf att prova på, och nu till saken, min pojkvän gör mej på så mycket bättre humör, jag har skol ork, jag vill klara av gynasiet (även om ribban är på så mycket högre än annars..)
eftersom han själv har gått gynasie, vill jag också, jag ska visa alla att jag kan klara av saker som verkar otroliga för mej! så vad eller var skulle jag vara utan honom? 
han har lyckats få mitt hela hjärta.. jag älskar honom värkligen jätte mycket!
han har lyckats få mej på fötter igen!
så jag är tacksam att jag fått bara dej! vill inte ha någon annan, du är min och ingen annans.
Tack James att jag fått denna chans att träffa dej, o dela mitt liv med!
Älskar dig James <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar