tisdag 26 oktober 2010

NEJ PÅSANT VA KUL :'D





bara för att jag nästan kissade på mig då ja först nu håka att kissie är med i musik videon  

Dj Mangoo ft Deadline- Fanta & Rosé kolla i början eller på (0:16 - 0:18) hahaa..


Idag började skola 08.15 och typ enda vi jort är fjanta oss (kombi B brudarna) ;) pyss!
 två sista timmarna hade jag matte och jag satt däro såg dum ut. int kan jag matte inte :D
skulle räkna nå jäfla korsmatte, har aldri hört om de heller ? -.-' (tur att michelle var där med mig min hero, hon lärde mej rääkna )  =)

men jag fick nog ett gått skratt i slutet av timmen, jag skickade meddelande åt kiikus,o ropade till henne :

Jag-hey kiikus du har fått medd!
matteläran- emilia hur vet du det då?
jag- jag känner på mej det att hon fick medd ;))
matteläran-inte var de väll du som skickade?!
jag- nejnej, de var inte alls jag, jag sa ju just, ja känner på mej att kiikus fått medd!
matteläran- mobiltelefonerna ska man inte leka med på lektionerna emilia!
jag- nej (a) -.-'

och eftersom jag tycker fortfarande stackas om mig ska jag eddela att min hals blivit värre :(
ja vågaar inte heller svälja längre då de gör så hima ont!

Gonatt pyss på er!
Devade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar