onsdag 20 oktober 2010

EMILIA = Världens bästa syster!

Idag har jag varit vääligt aktiv, dagen började med att jag vaknde först 1, sen somna jag om o vaknade halv 3.. sen for jag upp o drack kaffe. Efter att ja druckt mitt kaffe så kolla jag på en film som hette "lumottu ella" som var mycket mycket bra :). Och nu kommer jag till stället var ja tänker berätta för er hur jag Emilia Kristina Järvenlahti ÄR officiellt världens bästa storasyster, jag var nämligen o simma med mina två "söta o jättet snälla" -.- bröder. Och tänk att jag orkade vara i simhallen med dem i hela 2 timmar!! Men största orsaken till att ja var en såhär bra syster idag var att min pojkvän James hade tränigar på samma gång <3 (5-7). 
Nu ligger ja här i mitt svin varma rum me gulli (vilket är väldigt skönt enligt mej men int enligt James) + att de annars e helt mörkt men jag har tänt 6 st värmeljus, hihihih :))) Men nu ska ja se ett avsnitt av salkkarit o se på när James svettas som en gris HEHEHEHE :DD
Yngsta brodern Teemu :)

Och andra brodern Joonas :)

Emmii´






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar