måndag 18 oktober 2010

Ingen sömn igen heller!



Tjohejsan!

Hmm.. tänk om nukkumatti tappat kartan som visar var jag bor? för.. jag kan inte sova! (igen enngång.)  
Idag så vaknade jag typ 12 tiden,skuttade iväg till duschen osv. halv 2 kom mamma hem vilket betydde att vi skulle köra iväg till norvalla (hämta mina bröder från fotbolls lägret) nöjaaa när vi satte oss ner i festsalen blev jag o mamma helt tråkade.. så vi började skämta alltmöjligt sjukt, o skratta som fö sista daan, men tyvärr ble pappsen irriterad på de skrattande så vi fick sluta me det.. noh finally så var den grejjen över, så vi började köra hem till jakobstad eller rättare sagt till edsevö ti mummus :)
Vi for dit o fiira hennes födelsedag! där satt vi dårå en stund o pratade och åt gottsaker mm.. 

sen for jag ut me gullet en stund vilcket var kul som vanligt =) HAHAA de va kul att höra om hans såkallade Ålands resa! men ennu kuulare att se honom, o han nya hår klippning var snyggt!


DAGENS LÅT; Spice girls - viva forever (gammal men vacker låt!)http://www.youtube.com/watch?v=b3jVYCGTe5I
Emmii´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar