söndag 17 oktober 2010

show me the meaning


Idag har jag inte jort et piss.. eller jo jag vaknade halv 2,sen for jag på datorn, där de då inte skedde något speciellt så jag började spela sims 3.. spelade tills klockan blev en 7 kanske, då andy ringde o frågade va jag gjorde, no som räddare i nöden for jag o köra en stund med honom.. men så började jag må illa så jag for hem.

 Sen började jag kolla på gamla filmer på mej då jag var liten mm..senare började jag kolla på nå film, o nu sitter jag här o skriver :)




Därimot undrar jag vad killen håller på med.. sist ja hörde något av han.. var han.. full :Däven om han var där bara 2 dar så känns de skiit länge! man börjar ju sanka honom skit mycke! men tur att jag ser honom imårgon :) <3

men nu ska jag nog börja sova! Gonatt sov sött vakna blött!

Emmii´ före konventen i torsdags
Nanna  &  Emmii´

Emiliorna visar rööven, då nanna därimot visar sina bröst ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar