tisdag 25 september 2012

Say good night and go






hejjohåå jag är SÅ dö trött att jag kommer gå och lägga mej nu dirr!

Btw, idag när jag gick hem från stan, kom en snubbe hårt körande bakom men saktade in brevid mig, och liksom körde brevid mej då jag gick, och han glodde som bara den! Först trodde jag att han tagit fel på person, men när han väl körde iväg vände han sig riktigt om för att kolla..?!

När jag hunnit gå ett kvart kommer han om igen och saktar in och kollar in mej igen!
När jag äntligen är på hemma gården KOMMER DENDÄR JÄVLEN FÖRBI KÖRANDE IGEN! hade såå gärna velat kasta en jävlit stor sten i rutan på hans nya golf! alltså att folk inte han annat att göra än följa efter en sådär?! fyyfaan.

2 kommentarer:

  1. du skulle bjudit in honom på en kopp kaffe :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ahah jaa'a, kanske han bara var blyg och vill att jag skulle stanna honom och fråga om han skulle ha en kaffe kopp? nejmen lite vidrit är det när någon okänd följer en sådär!

      Radera