söndag 16 september 2012

Baby, I'm a sociopath, Sweet serial killer

Omotiverade bilder var god.





Är såå taggad att börja blogga ingen som normalt, men det suger så otroligt när jag har inga bilder att dela med mig! tjaa enda "bilder" är cam bilder men de är ju så otroligt suddiga och av dålig kvalite.. :(

Men om mina planer går som jag vill de ska, borde jag äga en Samsung S 3 om två veckor, då får jag ju lite bättre bilder att dela med mig! Så kanske jag klarar mig med det en stund..

Iof har pappa köpt/beställt efter en ny system camera, men den kommer jag högst troligen aldrig kunna få ta till Vasa haha! classic. Eller vem vet?  Mitt i plötsligt kanske jag får låna den någon gång?!

Idag är det söndag. Har alltid denna känsla " oj neeej nu är hälgen över igen! hur ska jag orka med skola i 5 dagar fram åt igen?! " Det är här jag tror jag ska smätta på en film och ta't de lungt!

En sak till, Jag älskar Lana Del Rey.
Kan inte sluta lyssna på denna! BÄST


Och så denhär e´ BÄST haha


Denhär e då BRA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar