tisdag 25 september 2012

Dream on little dreamer


Kollade på Magic Mike i söndas, daaamn those sexy men! Verkligen super bra film!

Självklart drömmer jag om party droger i natt, satta runt ett runt bord med nåra vänner, när en av mina vänner satta droger i min drink.
Jag, Emilia som var i drömmen såg inget, men jag då jag drömde såg jag det? svårt att förklara. Noja jag drack min drink och blev helt jävla packad,så jag springer till wc för att spy.

Det tar inte länge före jag vaknar av att min kudde är genom blöt och kladdig i spott " jag hade ju spytt "

Alltså nu på sista tiden har jag sovit så djupt att jag börjat just spotta på kudden, eller pratat något i sömnen. Jag vaknar till efter en stund då jag håksar att vafaan håller jag på med!!
 It's creapy

Nu ska jag koka kaffe och laga värsta gourme frukosten! 
Ha en bra dag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar