måndag 24 september 2012

Dream on little dreamer


So the party planing is on again!
Hade totalt grävt ner förra eftersom det ledde inge vart så jag sket fullständigt i det. Men nu här nån dagsedan ringde mamma och sade hon skulle boka ett lokal, så hon undrade om jag ville ha en fest där nudå, and i was like, HELL YEAH! sooo...
Dock blev det inte så stort som jag hoppast på så bara inbjudna gäster kommer in,
men nog skall väll detta också bli bra!


Ni som är on the party list trodde väll inte att ni slipper undan med att komma tom hänt dit!!!

- Pengar går ju alltid bra!
- Blossom stuff
- Presentkort
- Och så ska jag tatuera mej igen, så pengar till det skulle vara super! höhöö

Eller helt vad fan ni vill. I dont judge you vad du än kommer med. Och nejj det är apsolut inte ett måste att köpa mej något, men lite speciellt är det ju att fylla 18! dessutom älskar jag presenter! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar