måndag 17 september 2012

Hetare än lava

Hej muskler! Jag har saknat er något så otroligt mycket!!!
 Vänta bara snaaaart åker ni på stryk igen!





Finska höst vädret.. Finns det något som stör mig mera än när det regnar och blåser på samma gång?!
Köpte en ny fin paraply idag, hann använda det i ca. 5 minuter och den går helt rikki poikki finito i detta väder!

Spenderade tid i stan idag en stund, kollade på alla de otroligt snygga kläder GinaTricot har! provade party klänningar osv. När jag väl kom hem gjorde jag mat, satte mej i soffan o chillade, BANG och jag somnade.


Sen en fråga; Hur kan det komma sig att det blåser OTROLIGT SJUKT HÅRT DÄR UTE, så mina köks skåp och wc dörren har ljud av sig + att de rör på sig?! And that's spookyy!! 
håller på och pissar ner mig haha!


Jag brukar inte gilla sånthär, men denna var väll inte så bad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar