tisdag 3 april 2012

Träning aayee


Jag måste börja koncentrera mera på bicen ser jag.. Shoulders/ ryggen börjar vara 
lite väl mycket för dom små bicepsen!

TAGGAD


Kom hem där vid 4 tiden, när jag stigen in i mitt rum ser jag att den har blivit städad från gålv till taket, allt dam var borta, alla kläder va upphängda, i lådorna osv. Tack så mycket gosi mamma :') <3

Åt och drog till Jeppis gym. Jag skulle igentligen bara träna rumpan idag, men det blev andra buller eftersom jag inte tränat bicen på en liten stund.. Så drog rumpa och bicepsen! haha smaart.

-De e så sköön att gymma själv, kan ni fatta de? Förr ville jag hälst inte göra de, men nu föredrar jag heldre själv än med vän eller partner, Fasst de är ju kul att träffa vänner där förståss.. Så okay de e väl lite sådär 50/50!

Ikväll skulle jag vilja ut på en kaffe. Med vem? ring mig. Annars blir de nog en sköön hemma kväll med DHW.

Såå sköön, luv it!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar