onsdag 4 april 2012

Back in horse buisness?


Naah but i wish.. Ska hjälpa Jenni med sina ponnisar nu då Lotta (hennes syrra) e i underbara Sverige och kör snöskoter och har kul utan oss!!
Så jag måsta bara prova mina rid kläder (som btw inte använts på snart 3 - 4 år..) om de passade, Och javisst passar dom ennu! Men kan nog säga att tightare har dom blivit, ganska rejält.. Minns att byxorna speciellt ville jag inte använda pga. för lösa.. ehrm.. nu är dom tighta allt! 

Men gud va jag blev deppa här då ja börja kolla igenom " ridlådan" Full med alla borstar o grejjer. Grejjerna jag använde på min underbara sköthäst Kleo. Min Kleo



Kleo är nog en av de vackraste ponnisarna jag sett! Med världens underbaraste personlighet.!
Lånade bilden av Annika Henriksson, då alla mina bilder på Kleo är bort blåsta, ingen aning vardå. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar