torsdag 5 april 2012

Haters will be haters

En vän tipsade bilden åt mig! Och den är ju bara perfekt!

Många fråga ofta varför jag bygger muskler och om jag försöker bli en bodybuilder. De tycker det är grymt fult och äckligt då en kvinna är musklig.
Det tyckte jag också förr, men har altid tyckt att det är sexigt på sitt sätt!

Därimot så verkar folk tro att jag ska bli en riktig bodybuilder, att jag kommer se ut som en man om jag fortsätter såhär, men gott folk.. En kvinna kan inte bli så musklig utan hjälpmedel, dieter och olika slags pulver drycker.

Ni håller på med fotboll, ridning, friidrott, innebandy, simning, hockey, bilar osv. Jag håller på med gymmas.
Det är samma sak jag har min grej ni har erat that's it

Jag tar inte illa upp då folk börjar tala om mig och mitt tränande, tvärtom, jag blir mera taggad, glad och stålt med det jag hålelr på med.

4 kommentarer:

  1. Bussigt me muskler, kör hårt :D De e bara avundsjuka! ;p

    SvaraRadera
  2. det heter muskulös. muskelstark, robust, kraftig, biffig. vittu skärp dej. musklig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så feg att du inte vågar sätta ditt eget namn? skärp DIG hahaa..
      besöka inte min blogg då om du stör dig så fittit stort på små "stavfel".

      Radera