tisdag 27 december 2011

MELLANDAGS REA & och små klanttas igen..


HEY
har haft lite problem med bloggen så har inte kunnat blogga! men nu är det fixat så!
Skulle idag till Vasa hade jag planerat men min vän skulle jobba så kanske lika bra att vara hemma istället. Nu ska jag börja planera mitt Nyår på riktigt.. vad ska man göra?! skulle hällst av allt INTE vara i Jakobstad.. Så sjukt tråkit att vänta till klockan blir 12 o dra till staden.. SJUKT TRÅKIT! Jag vill på kryssning! kanske lite sent för de? eller kanske vi skulle hinna iaf? nee vettefan ingen aning vad man ska göra..

Kolla va som har skett här då HAHA nämner inte hur det gick till dock..
Tror ni mig nu när jag säger att jag har haft mycket Bad luck sista tiden?! 
fuuck..
Det är min haka..


höhöö..

Hur som hällst blev jag några plagg rikare! ennu till i Jakobstad?!?! Im proud.

Här är dagens köp:

Halsband SILVER från Kappahl

Lite festligare SVART Lindex &
Halsband nmr. 2 SILVER Kappahl

Cheap Monday from Wautsi


Stickatröja VIT Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar