fredag 9 december 2011

Just my unlucky..

MIN OTUR BARA FORTSÄTTER OCH FORTSÄTTER..

Efter skolan idag for jag till stan till en vän och var där till typ 7 tiden.
Jag har ju tappat bort mina nycklar här till internatet så jag måste ha min dörr olåst, Men nu fan 2 dagar i sträcka har min dörr varit låst när jag slutat skolan även om jag faktigst hade lämnat upp den?!

 Igår var det dock ingen panik, internats personalen var här då så di kom och öppnade min dörr direkt!
Men idag, jofan halv 8 tiden kom jag till internatet och då var dörren LÅST?!

jag ringde igen till IP men denna gång sa de " Vi är i brändö enheterna och ska kolla städningen där vilket betyder att vi kan inte komma förrän om ca 2h." nojaa OK

Jag är dö hungrig, och all min mat är i mitt rum.. Fryser och trött som bara den. no hätä, jag har stått uder en HEET dusch i ca. över en timma :') sköönt

Typ 11 kom de föst och öppna min dörr, och nu är det sov dags! Natinatii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar