tisdag 27 december 2011

Kan inte vara sant?!


Damn nästan 1000 läsare bara idag?! 
Day By Day ökar läsar antalet men about 100?! De är helt sjukt ;o
En en gång måste jag bara säga hur underbart de känns :) att någon faktist "vill" följa mitt liv Step By Step!
Ni är ur gulliga!

Inte skriver jag om så intressanta saker.. min ganska tråkiga vardag, som btw är mycket tråkig nu när typ alla tjej kompisarna dissaT? visst föstår ja de som friar osv, men de andra då? Jag har försökt ringa och fråga om vi ska hitta på stuff's men får alltid typ bara "jaa ok ja kan typ ring om vi blablablaa
Hänger bara med killar på hälgarna jag är hemma från Vasa. Kul! men int i längden, eftersom man behöver sina tjej vänner också..

Ibland känner man
sig - såhär -


Oj va det låter som om jag skulle vara helt Forever alone haha :D Glad är jag iaf vad som än står på spel!

Hahaa men tur att jag har mina Vasa vänner jag alltid kan räkna med :)

Nu ska jag.. Vet inte.. kanske.. hahah nää ja orkar inte sitta inne! Är nån med på att hitta på något?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar