onsdag 23 november 2011

Sjukt roliga bilderr

HEJ
Min dag började ganska trögt idag! Väckar klockan ringde sedan halv 7 vart tionde minut fram till 10 före 8 till jag då fick upp arslet! Hade en kul skoldag som vanligt! mycket fjantas och skratt haha! Har också en massa bilder & filmer som kommer upp här och på facebook, så håll utkik!


Kan man har mer underbar vän än Netti? En vän som hon borde alla ha! Man kan alltid räkna med henne, underbar liten tös som förgyllar mina dagar i skolan :)
Konstigt att även om har bott på i samma stad (Jakobstad) så har vi inte umgåts, nog har jag vetat vem hon varit och sådäär men inget mera, lärde känna henne när jag började skolan här i Vasa. Vi går i samma underbara klass och har såå roligt alltid, kan faktist säga att jag aldrig haft en dålig dag med henne! Älskar dig netti min ponny <3


<3
Normala e ju nog alltså :')











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar