tisdag 1 november 2011

Löjligt kul!

Ja hejsan bara! 

Haha måste bara berätta en liten grej, här på mitt internat bor vi alltsom allt 3 tjejjer. Men de är denhär ena tjejjen ät jätte skum, redan första dagen ja träffade henne värkade hon det, eftersom jag sade hej mycket vänligt, men tillbaka fick jag en dum blick som sade " mitä vittu" haha.

Hur som hällst, ja föstår inte vad jag har gjort men nu är de så att hon har tömt mina shampoo & Balsam flaskor och fyllt dem med vatten istället?! just wtf? Och inte bara mina utan den 3je tjejjens också. Men saken e de också att hon är äldre än mig.. 

Ganska skratt retande måste jag bara säga :'D
Men kan lungt säga - You mess with me, I mess with you


Bort från detta är allt helt okay, saknar min Tom oändligt mycket, och skulle hellre vara hos honom nu.

Såhär såg jag ut idag


Och så måste jag bara visa än en gång min ultra meda sjuka hand & som på köpet har jag ögon inflammation på högra ögar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar