tisdag 15 november 2011

HEY
Dagen började med en gympa pass i skogen. Gick på någå stigar o kolla på karta osv. Efter det var jag på internaten och hade hål timme och kollade på DHW, men blev så trött så for och lägga mig i ca en timma.
Halv 3 for jag tillbaka till skolan på sista timmen, kemi -__-


Tyvärr får ni inga bilder på dagens outfit, eftersom jag dels inte tagit bilder och för att jag var bara i någå random kläder.


Fasst nu skulle det sitta med en kaffe.. Men det suger en hel del för att jag inte ENNU heller tagit med mig en kaffekokare hit.. sucks.



Här kommer det några ur gamla bilder, tanken bakom är att jag fortfarande älskar hästar och skulle så gärna rida ennu om jag inte bodde i Vasa, eller om jag hade körkort hade det varit mycket enklare..






Jag & Jenni 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar