torsdag 27 januari 2011

Underliga funderingar!

Haloj mina vänner!

Idag har jag äntligen fått all mina saker på plats, eller nästan iaf.
Underligt nog ville jag inte vara på datorn idag, utan jag vill läsa bok?! tror jag blivit sjuk eller något.
Det slutade int direkt bra, somnade tyvärr : D 

Jag hålelr på att läas boken Vampire Academy  "Törst" och den är skit bra! älskar den :D
Idag fick jag reda på att det finns en serie? eller film av det! och när jag försökte kolla upp det gick det inte, jag vet inte vart jag ska hitta den!  MEN JAG VILL SE DEN! Nån som vet något om den? kan gärna berätta det för mig  TACK :)

Nojaa nu har jag kollat färdigt en film och ska så småning om fara och sova.
MEN HUR KAN JAG GÖRA DET?!
James..

Jag är så nervös! imårron har James FM tävlingar här i vasa och jag slipper inte och se på den! fyfaan vad jag är arg! skulle kunna skolka om jag hade "vanlig" timma, men nej har tyvärr VS kurs , man kan inte vara bort från den (massage) eftersom vi bygger helatiden upp det vi gjort.. :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar