tisdag 4 januari 2011

Lyckligare såhär kan man inte bli!



Jaa precis! vet ni vad? som jag i tidigare blogginlägg hade krivit om att min dator inte funkade, och sedan dess har jag inte rört den. Men just när jag fick jätte tråkit bestämde jag mej att kolla "ifall" den sku ha fixa sig, o simsalabim! de funkar som vanligt :DD oj guud va glad man blir, då typ ingen dator funkar här hemma, bara min one and only <3
jag tror det är min plutt :D ialafall liknar det!


Haha jag tycker också det är speciellt kul nu när jag ennu är ledig till den 10, när andra (nästan alla jeppis boar) ha börja redan igår ;)) MWAHA =)


Nu lovar jag att börja blogga ien när jag äntligen har en dator som funkar!
enda felet är, jag har en massa bilder jag skulle vilja få hit till bloggen, men tyvärr har jag visst tappat bort piuhan som man laddar ner med.. -.-'


Noja nu ska jag kolla "Dan in real life" hoppas den är bra ;)


Kram & Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar