söndag 9 januari 2011

Tillbaka till mitt andra hem..

Lite Bilder som jag tagit under jullovet :)

2 älsklingar på en smäll ;)
Nasu <3


Emilia med sina julklappar :))

Teemu och jag på Julen
(Haha synden att min pannlugg far helt sjukt där..)


                                                                    
Då var jullovet över.. Nu får man koncentrera sig på skolan igen.
Är mycket sur och lessen över att alla mina klasskamrater är på praktik i 6 veckor och jag själv får sitta i skolan och mögla.. : (


Igår kväll var jag,james,oona,axeli och jonne ute o körde mm.  senare på kvällen for vi till myyso, där då james o jonne bara spelade på maskig.. efter en lång stund efter kom de till vårt bord, de var utråkade. Mittiallt kom de på att de ska köpa skraplotter o vinna 150 000€ efter en stun hade alla vi köp en massa lotter men igen vann något från dom.. enda som vann något var axeli som van 5 eller 10 € allt som allt.. : D


Med lessna och sura miner for vi hem. Jag for till james ochs sova.


Idag har jag inte jort så hemskt mycket, kollat lite på tv hos james och senare for jag hem och packa. 


Nu har jag packat färdigt och inte jort alla läxor klart me de e på gång.. Tur att jag sover hemma ennu en natt, far till vasa först imåru mårn med mamma.!


de va lite om det
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar