lördag 8 oktober 2011

A Little Story


Okej grejjen e här, i sommras for jag till Santroini i nästan 2 veckor.
Där träffade jag mina finska vänner från helsingfors (som jag träffade där i Santroini, när jag fösta gången var där) Vi for ut  varje kväll, föst till en restauran & bar som var precis vid "Strandgatan" där alla små stånden,butikerna,baren osvosv är. Så vi såg alla som kom förbi..

Vi hade kollat in 2 killar som varenda dag gick där förbi.. Ja tror det va nästa dag som vi for till Nattklubben, där vi hade jätte roligt, när jag mittiallt så att en snygging som satt en bit borta kollade in mig, och då menar jag, KOLLAR IN MIG, då tänkte jag shit de är killen jag kollat in tidigare!
Så fortsatte det i 2 dagar, vi var alltid där samma tid, vi satte nära varandra osv, till sist när jag for till bardisken och skulle beställa drinkar, kommer killen till mig och börja tala o fråga varfrån jag är osv..

Från och med den kvällen spenderade vi våra otriligt roliga kvällar/nätter med dom 2 killarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar