lördag 8 oktober 2011

Im going to..

Då var det dags!


Jag ska till Storbritannien,Ipswich, Suffolk. Det ligger ca. 2 timmar från London.Ska till Tom's alltså.
Enda sedan Santrini resan jag vi talat på skype i flere timmar dagligen! utan att tröttna på varandra. Det är liksom dagen höjdpunkt, att tala med Tom!
Vi talade om att jag skulle komma över dit redan i Santroini, men ärligt trodde jag inte det skulle hända, att det bara var en " Holiday Romance " men hejsan bara här är jag och är på väg dit!



Ska alltså fara dit nästa lördag 15.10 och hem kommer jag Måndag 24.10.
Vi ska till London i 2 daar, vi ska och träffa hans släktingar, vi ska runt där i områden och kolla runt och stor bunt annat! så de blir nog ingen slapp vecka för mej inte!
Went to a "after party"

At the Nightclub Albatross

Jag är så taggad att äntligen träffa honom igen! Har saknat honom så mycke..  Engelska har jag lärt mej grymt bra på en så kort tid. Så det jag igentligen är messt orolig över är att tex. inte förståå de olika slangen! några släktingar som vi ska fara och träffa bor i Liverpool, och deras slang är inte den lättaste att förståå.. Men nog ska det gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar