måndag 20 juni 2011

Söndagen blev faktist ganska inressant !

Hejsan alla!

 Nu igen har jag inte bloggat på en stund.. ^^ men har såå mycke annat att göra än att sitta på datorn.


I dag har jag och min vän C varit med om en krock me moppen.. Vi hade just startat från C, det var jätte dåligt väder (regnade) och vi körde på en grusväg och kom till en korsning, C saktade in för att kolla om någon kommer från både höger och vänster, hon såg inget, så hon började köra hårdare igen.
 men i nästa sekund kommer en bil från höger sliirande ( efter som det regnade, greppade inte ringarna lika bra) och de lät pang! både jag och C var på motorhyveln, tyvärr "rullade" C från den till marken så hon tappade andan, jag därimot ser min sko flyga och mittiallt står jag på fötter? haha.. Moppen blev nog helt..sönder :( 


efter att vi tagit och gett numror så körde de hem oss, så fort vi kom hem började både jag och C känna av smärtan eftersom vid dethär laget hade shocken gått över. Så mamma körde ostt til HVC. Allt som allt satt vi där i  ca. 3½ h -.-' vi blev kollade, och röntgade.


Nu mot kvällen har jag börjat känna jävlig smärtta i rumppan (höger skinckan :D o de är jätte jobbit, kan inte alls sova på höder sidan, eller stödja mej mycken när jag står..


Annars e allt bra =)


PEACE & LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar