måndag 20 juni 2011

Söndags tråkigheter

MINA 3 FAVORIT FÄRGER:
färg 1: beige
färg 2: svart
färg 3: vit
I ÅR HAR DU: 
Lärt känna en ny vän: att om jag har.. :D
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Fått reda på att någon har pratat om dig: visst, man bor ju i jeppis så!

BLANDAT: 
Vill du ändra ditt namn: nejdå, tror nog inte det
Vad gjorde du under din förra födelsedag: chillade
Vilken tid vaknade du idag: 13.30 hos cindys 
Vad gjorde du igår runt midnatt: satt vid mysinge antaar jag
Någonting som du längtar till: Att åka utomlands för en längre tid!
Senaste gången du träffade din pappa: några timmar sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Oj, de finns en massa saker men kanske flytta utomlands
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahahaa.. yes.
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte kan fara och sova i tid -.-
Långt eller kort: kort?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är en otroligt glad person.
DIN FÖRSTA:
Operation: Flög från häst ryggen och bröt handleden.. haha tror det var första? :D
Piercing: Ihopväxt hål i naveln & öronen
Tatuering: Ingenting ENNU ventar ennu lite, ska nog börja skaffa snart!
Bästa vän: Många bra vänner, men bästa blir nog Cindy & Jenni
Sport: Fälttävlan & Friidrott
Husdjur: Hund ( chihuahua )
Vaccination du minns: hum.. minns faktist inte?
Förälskelse: ja visst, men de vet ni juu
Alkohol du drack: minns inte.. öl antar jag
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET? 
Läppar eller ögon: Ögon!
Kramar eller pussar: Hällts båda men ska man välja en så kramar :)
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: hum.. båda!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar