tisdag 15 februari 2011

Myyser med mig själv ikväll : )

Tjohejsan! jag tror ja håller på att bli sjuk.. noja iaf. de kan va att jag slipper hem redan imårgon onsdag ; )) KÄNN PÅ DEN! föstås inte säkert ennuu.. ^^,


Idag kom jag till vasa halv 8 tiden. de är faktist jätte tungt att åka buss så tidigt på mårnen..
Noja på första timmen idag gjorden vi dethär! eller rättare sagt jag gjorde..
Baksidan av en vanligt t pajta

Senare skulle jag till stan eftersom jag hade prov i hälsokunskap vid Aftis..
Då såg jag ut såhär! hatar vinter..

 hade ca. en timme på mej att vara i stan så jag for till hesburger <3 o fick en sånhäran! : D

Haha : D

Nu ska jag ta det lunt! se på en romantisk fil och käka och dricka detta :) 
Ha en trevlig kväll alla nii :)

Myshörnan <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar